Mitäs sit ens viikolla…?

Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua. Kun omat MM-kisat on YLIHUOMENNA, niin alkaa ajatukset olla aika tiukasti kisapäivässä, sen aikatauluissa ja tohinoissa. Se aika, mikä perhearjelta eli tyttöjen harrastuksien sumplimiselta, koulun tapahtumien muistamiselta, ruoanlaitolta, kauppareissuilta ym jää, kuluu suhteellisen tiiviisti jo henkisellä tasolla Ranskan maalla. Valmistautuminen tohon ylihuomiseen on kestänyt kauan, vuosiakin (ja viime päivät ennen tämän hetkistä hiilaritankkausta ehkä vielä kauemmin!) ja nyt se alkaa olla käsillä.

Kilpailun jälkeenkin on elämää. Mä oon kaikesta hypetyksestä huolimatta suunnitellut ens viikkoa ja aikaa pitkälle eteenpäinkin. Sekä oman treenikehityksen että työkuvioiden osalta, mutta mikä tässä vaiheessa ehkä tärkeintä, oon suunnitellut määrätietoista paluuta tältä dieetiltä normi ruokavalioon. Reverse dieetti, josta viime kisan jälkeenkin kirjoitin, on aloituksen osalta suunniteltu. On mukavaa lähteä NOSTAMAAN kaloreita pikkuhiljaa ja seurata sitten, miten keho ottaa vastaan ja palautuu tästä kaudesta. Sitä odotan yhtä kovin, kun itse kisaa! Samoin odotan sitä, että pääsee näiden murmeleiden kanssa vähän enemmän viettämään laatuaikaa <3

IMG_20171127_195522

Kausi on ollut pitkä ja kisakuntoa on taas revitty parin kuukauden ajan. Koko ajan on tietysti kroppa kovilla, kun treenimäärät on suhteellisen suuret ja energiansaanti vähäistä (ei nyt mitään kitukuuria kuitenkaan!) Unen määrä ja laatu vaihtelee tällä hetkellä, mutta pääosin tässä kohtaa nukun parilla heräämisellä n. 6 tuntia yhteensä, joka kohtalainen olosuhteisiin nähden. Kaiken stressin pyrin minimoimaan ja vähänkään flunssaiset asiakkaat olen siirtänyt toiseen ajankohtaan.

Kuten sanottu, kroppa on kovilla ja mun parin kourallisen kokoisesta päivittäisestä vitamiini- ja lisäravinnemäärästä huolimatta mulla on kurkku ollu kuitenkin nyt kipee pari päivää. Onneksi ei muuta oiretta ole ilmaantunut (kopkop omaan päähän) ja olen päättänyt että kun pidän itseni lämpimänä ja vedän valkosipulia (sorry kaverit!!), vitamiineja ja panadolia niin pysyn kunnossa. Onneks ei tässä lajissa toi itse kisasuoritus vaadi mitään järjetöntä fyysistä rehkimistä!

Kisaviikon normi valmistautumiset sujuu totutulla tavalla. Olen niin supersuperkiitollinen mun luottohoitola Salon Skinlabille, joka kisasta kisaan tuunaa mut kuosiin. Virve ja Kitta on fitnessurhelijan tarpeet tunteva rautainen kauneudenhoidon kaksikko jo vuosien ajalta!

http://www.salonskinlab.fi/

Kisaviikolla olen tehostanut entisestään kehonhuoltoa. Hierontapalvelu Antti Utriainen sekä hierontapalvelu Mikko Rantanen; teistä on ollut suuri apu ja siksi lihaksisto onkin rentona vaikka muija onki välillä vähän kiree ;-D

https://www.hierontapalveluanttiutriainen.com/

http://www.hierontapalvelumikkorantanen.fi/

Kiitän kaikkia muitakin sponsoreitani kisakauden tuesta lämpimästi, olette mahdollistaneet tämän koko syksyn!

http://www.stairon.fi/

http://kmrakentajat.fi/

https://www.propertit.fi/

https://www.svala.com/fi/

https://www.mattihakamaki.fi/

http://www.teijotalot.fi/

http://ledil.fi/

http://www.metallivalitys.com/

https://www.k-supermarket.fi/kaupat/pernio/

Etusivu

https://www.disturb.fi/

https://www.fast.fi/

http://www.gymfitness.fi/

Parhaani teen ylihuomenna, mutta vaikka miten kävis, niin kyllä me ne mitalikahvit juodaan, kun onhan tässä jo kuitenkin… hetkonen… 4 pystiä ja 3 mitalia tullu syksyn aikana. Ei huono! 🙂

Eli kutsunkin tässä samantien julkisesti kakkukahville sponsorit, muut tukijat, ystävät, treenikaverit ja Tsemppiksen ihanat asiakkaat!  Paikan ja ajan ilmoitan myöhemmin. Ennen kakkukahveja ja dieetiltä paluuohjelmaa meinaan kuitenkin ihan hiukkasen herkutella näillä viikonloppuna:

IMG_20171130_081753

Pitäkää peukkuja ja seuratkaa Facebookin Bodynews-sivua sekä Instaa 🙂

 

 

 

 

 

Ilmianna asiaton kirjoitus

Jätä kommentti kirjoitukseen